Curry rapid

Am avut parte de un weekend extrem de friguros, deci am vrut neaparat sa gatesc ceva care sa ma incalzeasca, atat prin temperatura de servire, cat si prin caldura condimentelor. In iesirea mea la Bucuresti pentru evenimentul Dr. Oetker am mancat un curry delicios, care nu mi-a iesit deloc din gand. Deci, astazi, gasesc nimic mai potrivit decat un curry de pui.


Pentru aceasta reteta rapida am folosit:

  • 2 dovlecei mici
  • 2 morcovi mici
  • 3 pulpe superioare dezosate
  • 3 catei de usturoi
  • 2 linguri de ulei de masline
  • 200 ml smantana lichida
  • 2 linguri cu varf de iaurt gras 3,5%
  • 1/2 lingurita de coriandru pisat
  • 1 lingurita de curcuma
  • 1 lingurita de curry din plic
  • 1/2 lingurita de chili pudra
  • 1 lingurita de sare
  • orez cu bob lung

Am curatat legumele cu un peeler si le-am tocat grosier. Dovleceilor le-am scos miezul. Usturoiul l-am presat cu latimea lamei de cutit si l-am tocat marunt.



Am o obsesie cu zgarciurile, deci am dezosat pulpele, le-am spalat, le-am curatat de tendoane, le-am spalat, le-am taiat cuburi si le-am pus la calit in ulei. :)) Don’t judge! Dupa ce s-au calit, le-am scos si le-am lasat sa se odihneasca pana s-au calit legumele.


In uleiul de la pui, la foc iute, am calit legumele.


Cand au inceput sa se bronzeze, am adaugat condimentele si smantana lichida. Apoi am adaugat usturoiul si puiul, am amestecat si l-am lasat sa isi faca de cap cateva minute. Cam in acelasi timp am pus si orezul la fiert.

  


Mai apoi, am adaugat lingurile de iaurt si l-am mai lasat de foc aproximativ cinci minute.


L-am servit aburind cu orez. Un deliciu! Aromat, iute, exact ce trebuia pe vremea asta. 🙂


Astept sa imi ziceti daca l-ati incercat. Va pup!

Leave a Reply

