Vinete grecesti cu iaurt si usturoi

Cand am fost in Grecia pentru a doua oara, am ales sa incerc vinetele grecesti. Ni s-a spus ca sunt facute cu iaurt gras si cu usturoi, dar gustandu-le nu am simtit aproape deloc aroma de usturoi si m-am intrebat cum le fac de fapt, grecii fiind de altfel foarte secretosi cu retetele lor.
Azi la birou m-a luat o pofta nebuna de vinete. I-am scris mamei pe Facebook sa cumpere si sa faca. M-a intrebat, “De care vrei? Cu ceapa sau cu maioneza?” Ding! Atunci mi-a venit ideea. De ce sa nu le facem noi cu iaurt?

Pentru inceput am copt vinetele si le-am tocat energic asa. Pentru mine asta e o metoda super tare de relaxare, sincer, “bat” toate grijile!
Vinete grecesti cu iaurt si usturoi
Dupa asta, le-am frecat energic goale, apoi cu doua linguri de ulei de masline, cate una pe rand, si sare.


Cand am vazut ca s-au facut frumoase, albisoare, le-am adaugat jumatate de pahar iaurt cu grasime 10% de la Lidl, cel care era grecesc inainte, si am pisat un catel mediu de usturoi peste.


Am amestecat toata nebunia si am gustat. Deliciu!


Dureaza foarte putin si sunt minunate (si slabe). Trebuie sa faceti si voi! 🙂

Pofta buna!

Leave a Reply

