Sandwich Battle Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen

Paella Sandwich pentru Teo’s Kitchen

Hello!
O sa incep prin a ma prezenta. 🙂 Eu sunt Corina, am 24 de ani si sunt online copywriter. Ma aflu la inceput de drum cu bloggingul culinar, dar nu si la inceput de drum cu gatitul. Imi place, o fac des si prietenii mei cred ca sunt chiar buna, acum ramane sa aflu si parerea ta. 🙂

Pentru Sandwich Battle am pregatit un sandwich inedit, inspirat din dish-ul spaniol Paella. Am o singura nemultumire legata de aceasta reteta si aceea ca nu am gasit nici paine din faina de orez, nici faina de orez, dar am ales in schimb o mica pave cu seminte.
Pentru acest sandwich am folosit urmatoarele ingrediente:
  • 1 ardei kapia
  • 1 ceapa
  • 1 morcov mediu
  • O manuta de pastai
  • 2 catei de usturoi
  • Jumatate de pachet de chorizo din gama de salamuri crud uscate Cris-Tim
  • Cativa creveti
  • Paprika afumata
  • Sare
  • Sofran pudra (luat de la prietenii turci din Constanta)
  • Sos Piri Piri
  • Ulei de masline
  • Supa de pui
  • O pava cu seminte
  • Zeama de la 1/2 de lamaie
Sandwich Battle Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen

Am taiat legumele nu foarte marunt.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (3)Sandwich Battle Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen2. Am curatat crevetii.

Sandwich Battle Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen
3. Am calit ceapa si usturoiul cu condimentele.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (1)4. Dupa aceea, am adaugat morcovii si o canuta de supa de pui fierbinte.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (4)
5. Am pus si restul de legume si am amestecat din cand in cand, pana au ajuns sa nu mai aiba mult lichid. Aceste legume nu trebuie sa fie foarte fierte, mie una imi plac putin mai al dente.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (7)
6. Am scos legumele intr-o farfurie adanca si am adaugat putin ulei de masline in tigaia in care le-am peparat. Tot aici am aruncat si crevetii, cu un praf de sare, curatand cu ei tigaia de toate aromele ramase de dinainte.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (2)
7. Cand am considerat ca sunt aproape facuti, am stors o jumatate de lamaie peste ei si i-am mai lasat doua minute.
8. In timp ce crevetii se bronzau, am pus grill-ul la incins, pentru painica.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (6)
9. Am taiat pava in doua si am pus-o pe grill.
10. Dupa ce am scos crevetii, am curatat tigaia cu ambele jumatati de pava.
11. Pregatim si aromatul chorizo din gama de salamuri crud uscate de la Cris-Tim.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (10)
12. Asamblam frumos sandwich-ul si…il savuram! Pentru un plus de “caldura”, eu am stropit crevetii cu sos spaniol Piri-Piri, de la Lidl si putina zeama de lamaie.
Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (9) Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (8) Paella Sandwich pentru Teo's Kitchen (5)
Recunosc ca am fost reticenta, dar am zis…de ce nu? Paella e un preparat delicios si nu vad de ce nu ar avea un gust exceptional si reinterpretata pentru iubitorii de sandwich-uri. Sper sa iti placa atat ideea, cat si gustul si sa avem ocazia sa lucram impreuna la un alt sandwich delicios si inedit. 🙂
Pofta buna!
Leave a Reply

